Tuesday, July 28, 2009

HIDUP...

HIDUP..
apa yg korang tau??
apa yg aku tau..
hidup ni ada suka dan duka...
pertemuan dan perpisahan..
dugaan dan cabaran..
susah dan senang..
apa yg patut kita buat??
kita kena redha..terima dgn hati yg terbuka..
kalau jd ada hikmah disebaliknya..
PERASAAN..
apa yg korang tau??
apa yg aku tau..
perasaan seseorg boleh berubah..
kalau ada org sedih..kita kena buat dia happy..
kalau merajuk kena pujuk...
itu perasaan orang..
tapi perasaan aku sape tau..
SAYANG..
apa yg korang tau??
apa yg aku tau..
sayang ni satu persaaan..
tapi perasaan sayang pun boleh berubah..
laaa...
mcm satu iklan ni...
"soal hati lidah boleh tipu"
"soal rasa lidah x boleh tipu"..
bila aku fikir balik betul jugak..
kesimpulannya..
hidup ni sekali jer..
jadi enjoy la..

No comments:

Post a Comment