Saturday, August 1, 2009

Niat Baik Tp x Dpt Tunaikan..

aku pendekkan cerita...
ptg tu aku , haizan dgn azim mula lpk kat botani..
dlm kul 7 kitaorg balik..
lpk jap kat megoplex..
tiba2 dtg sorang laki ni..
dia mintak pinjam rm2 sbb nak isi minyak...
mula2 kitaorg x kasi..takut dia tipu..
tp lps tu dia mintak kat org india plak..
jd kitaorg rasa kesian..
kitaorg tgk muka laki ni pun dah mcm terdesak sangt..
jd kitaorg bg rm3..sorang kuar rm1..
lps tu laki ni tolk moto dia nak prg isi mnyk..
haizan rasa kesian..
jd dia srh laki ni tunggu kat bwah pokok ni..
kitaorg pergi la beli mnyk kat dia..
lps dah isi mnyk kt dlm botol..
kitaorg prg kat bawah pokok..
bila kitaorg sampai jew..laki ni dh hilng..
kitaorg cari satu taman..
tp x jumpa..
mcm2 jln kitaorg masuk..
tp masih x jumpa..
lagi pun hari dh senja..
x kan nak cari sampai malam kot..
niat kitaorg mmg baik..
tp nak buat mcm mana..hajat x sampai..
itu jew la...

5 comments:

  1. hurm..
    da niat nk tolong org pn kire bgos apatah lg bler kte wat plak..

    b'gnda-gnda phala kte dpat..

    mayb da de org len yg tlong dlu b4 kamoo..
    ^_^

    ReplyDelete
  2. salam ziarah..
    em....suci niat tu..

    ReplyDelete
  3. niat hati ikhlas nak tolong , tapi lari pulak. HAHA

    ReplyDelete